Hledáte práci? Přidejte se k nám

Brand Manager – Praha

Davines Česká republika hledá Brand Managera, který se připojí k našemu marketingovému oddělení v Praze.

Davines Group je uznávaným lídrem ve vývoji a výrobě špičkových produktů pro péči o pleť a vlasy. Náš vlastní výrobní tým neustále vyvíjí vědecky ověřené a vysoce inovativní výrobky, které v kombinaci s vrozeným smyslem pro umění a design vyživují tělo i mysl. Naším posláním je propagace a transformace holistického, zdravého a udržitelného životního stylu do krásné reality. Vytváření krásy zevnitř ven je naší vášní.

OBOR: Profesionální péče o vlasy.

Pracovní náplň:

Budovat a posilovat povědomí o značce Davines na českém trhu, udržovat a rozšiřovat zákaznickou základnu a zvyšovat prodej prostřednictvím přesné prodejní a marketingové strategie.

Zpracovávat strategické a provozní činnosti v oblasti obchodu a marketingu, podporovat rozvoj značky na trhu při definování poutavé a exkluzivní činnosti.

Hlavní zodpovědnost:

  • Definice nejlepších místních propagačních a komunikačních strategií pro růst trhu
  • Vypracování a realizace propagačního plánu a souvisejících nástrojů / materiálů pro značku a uvedení produktu na trh, proniknutí značky, růst prodeje, akvizice zákazníků
  • Neustálá analýza výsledků místního prodejního cyklu v porovnání s produkty & sada výkonů značky, cíle a vývoj akcí ovlivňujících tyto trendy
  • Analýza trhu a konkurentů v rámci prodejních a marketingových údajů a trendů
  • Prognóza uvádění produktů a propagačních materiálů na trh
  • Podpora rozvoje exkluzivních akcí pro stávající / nové klienty a obchodní tým, zvyšování povědomí o značce
  • Řízení a rozvoj místních sociálních médií a PR aktivit s cílem přinést strategii v rámci produktů, posílení značky
  • Při dosahování cílů úzce spolupracovat s obchodním manažerem a koordinátorem vzdělávání

KVALIFIKACE:

  • Bakalářské nebo magisterské studium v ​​oboru podnikání (marketing, management, komunikace …)
  • Doložené zkušenosti a silné pracovní znalosti v oblasti marketingu, prodeje nebo obchodu – min. 3 roky & zkušenosti v profesionálním kancelářském prostředí
  • Znalost kadeřnického trhu/ kosmetického průmysl výhodou
  • Flexibilní, kreativní a se silným smyslem pro odpovědnost
  • Vynikající sociální, komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Silné analytické a interpretační dovednosti
  • Počítačově zdatný: Word, Excel, Powerpoint, Outlook a celkový komfort s online nástroji
  • Výborná znalost českého jazyka
  • Angličtina slovem i písmem
  • Profesionální chování

CV posílejte na mail: tomas.kohout@hairservis.cz